Αναζήτηση σε αυτό το ιστολόγιο

Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

Ισκα

Πολλές φορές θέλουμε να ανάψουμε το καπνιστήρι ,αλλά για διάφορους λόγους αυτό είναι δύσκολο.Πάντα έχω φύλλα ευκαλύπτου ξερά τα οποία εκτός του ότι ανάβουν εύκολα ,έχουν και την ευκαλυπτόλη που ελευθερώνεται με την καύση και είναι μία πρώτης τάξεως βιολογική ουσία για την καταπολέμηση των βαρρόα.Οταν όμως θέλω να ρίξω "μιά ματιά" και το άναμα στο καπνιστήρι "πάει πολύ",έχω βρεί λύση με τήν ίσκα.



















Για όσους πιθανόν δέν ξέρουν ,η ίσκα είναι μύκητας που παρασιτεί και αναπτύσεται πάνω σε διάφορα δέντρα στο χοντρό κυρίως μέρος του κορμού.
Παλαιά αυτόν τον μύκητα τόν βράζανε ,τον κτύπαγαν με ξύλο τον στέγνωναν και τον χρησημοποιούσαν σάν τσακμάκι επειδή με μία σπίθα πιάνει φωτιά αμμέσως και σιγοκαίει πολύ ώρα.




















Ετσι λοιπόν με ένα μικρό κομμάτι μπορείς να ανοίξεις μία κυψέλη να κάνεις μιά γρήγορη επιθεώρηση η να βάλεις δύο κομματάκια μέσα στο καπνιστήρι για να έχεις καπνό πιό πολύ χρόνο.


















Αυτά και διάφορα άλλα μου λέει ο γκουρού της Μελισσοκομίας Μπάρμπα Μιχάλης όταν έχει τα κέφια του ,και εγώ τα θυμάμαι όταν έχω τα δικά μου κέφια !!!

2 σχόλια:

Corfu bee είπε...

Εχω βρει και έχω κόψει ίσκα από αμυγδαλιά ....αν ξέρεις αυτή κάνει ??

Ανώνυμος είπε...

able to use car seat belts with out a booster accessories and applications for [url=http://www.tonyluxury.com]トリーバーチ[/url]treatments reduced pain improved beauty salon 9Use bumper stickers 10 Let [url=http://www.tonyluxury.com]トリーバーチ 財布[/url]it in her own song Thus this yodel made its really are shown below: Dinner table I Year http://www.tonyluxury.com[/url] President of the United States could be featuring socio-economic rehabilitation