Αναζήτηση σε αυτό το ιστολόγιο

Φόρτωση...

Τρίτη, 16 Μαρτίου 2010

Ακρως Ελληνικό









Μιά φορά και έναν καιρό ηταν μιά Ελληνική ομάδα κωπηλασίας




































Η Ελλάδα και η Ιαπωνία συμφώνησαν να γίνεται ένας αγώνας κωπηλασίας κάθε χρόνο
Η κάθε ομάδα θα είχε 8 μέλη

Και οι δύο ομάδες προπονήθηκαν σκληρά για την νίκη .
Την ημέρα του αγώνα και οι δύο ομάδες ήταν σε παρόμοια φυσική κατάσταση ,όμως οι Ιάπωνες κατάφεραν να κερδίσουν με διαφορά 1,5 χιλμ.



















Το ηθικό της Ελληνικής ομάδας πάγωσε.
Η διοίκηση της ομάδας ήταν αποφασισμένη να νικήσειτον επόμενο χρόνο και έτσι ανέθεσε την στενή παρακολούθηση σε ένα επιτελείο αναλυτών προκειμένου να βρεθεί η βέλτιση λύση



















Μετά από λεπτομερή μελέτη του θέματος το επιτελείο αναλυτών κατέληξε ότι οι Ιάπωνες είχαν 7 κωπηλάτες και μόνο έναν αρχηγό.



















Ενώ η Ελληνική διέθετε 7 αρχηγούς και μόνο ένα κωπηλάτη.




































Εν όψει σοβαρού διλλήματος η διοίκηση της Ελληνικής ομάδας έδειξε απρόσμενη σοφία.
Για να πετύχει την αναδιάρθρωση της Ελληνικής Ομάδας 'εκανε απ'ευθείας ανάθεση σε εταιρεία συμβούλων.



















Μετά από αρκετούς μήνες δουλειάς οι σύμβουλοι κατέληξαν ότι υπήρχαν υπερβολικά πολλοί αρχηγοί στην Ελληνική ομάδα.
Βάσει της εν λόγω ανάλυσης προτάθηκε μία λύση στο πρόβλημα.
Αμεση αλλαγή στην δομή της ομάδας



Ετσι αποφασίστηκε ότι θα υπάρχουν μόνο 4 αρχηγοί στην ομάδα και ένας κωπηλάτης οι οποίοι θα καθοδηγούνται από 2 διευθυντές και έναν Διευθύνοντα σύμβουλο.
Οι σύμβουλοι πρότειναν επίσης να βελτιωθούν οι συνθήκες εργασίας του κωπηλάτη προκειμένου να αυξηθεί η απόδοσή του .



















Τον επόμενο χρόνο οι Ιάπωνες κέρδισαν με διαφορά 1,5 χλμ.





















Η Ελληνική ομάδα αμέσως απέλυσε τον κωπηλάτη λόγω κακής απόδοσης



















Στήν Διοίκηση όμως αποδόθηκε ένα bonus για την προσπάθεια που έδειξαν για την γρήγορη επίλυση του προβλήματος και την υποστήριξη της ομάδας κατα την προετοιμασία.


Η Εταιρεία συμβούλων εκπόνησε δεύτερη μελέτη η οποία έδειξε ότι η στρατηγική ήταν ορθή
Η μή ικανοποιητική απόδοση ήταν αποτέλεσμα ελλείψεων στην βασική υποδομή τις .
Ετσι η Ελληνική ομάδα ανέθεσε χωρίς άλλη καθυστέρηση ...τον επανασχεδιασμό του σκάφους!!

5 σχόλια:

markos aliprantis είπε...

Μπράβο Φώτη αυτοί είμαστε και καλά να μας κάνουν τόσο κωθόνια που μας έκαναν.

Φώτης Λαουτάρης είπε...

Μάρκο αυτή την ανάρτηση την έκανα γιατί "αντανακλά" ακριβώς τον τρόπο που καθιέρωσαν σαν πρακτική σε οποιοδήποτε θέμα.
Μελέτες,μελέτες,φάγωμα τα λεφτά από επιτήδιους και αποτέλεσμα μηδέν.
Τα λαμόγια σε όλο τους το μεγαλείο.

Μελισσομάντρι είπε...

Φώτη γειά σου.Το θέμα είναι οτι δεν πρόκειται να αλλάξουμε νοοτροπία τουλάχιστον απο εδω και πέρα.

Φώτης Λαουτάρης είπε...

Κώστα λές και κάποιο μικρό διαολάκι βάζει το πόδι του.Σήμερα στην γειτονιά μου η ΔΕΗ έκανε κάποια εργασία στο δίκτυο.
Αν τους έβλεπες είταν σάν να διάβαζες την ανάρτηση.
Ενας δούλευε,4 κοιτάγανε,ένας (ο οδηγός)κοιμόταν στο αυτοκίνητο και άλλοι δύο έπιναν ούζα στο κοντινό καφενείο.Ξεράθηκα να γελάω.
Οπως λές δέν πρόκειται να αλλάξουμε νοοτροποία ούτε σε εκατό χρόνια.

costmix είπε...

Πολύ καλό Φώτη!!!
Εγω οπως και να το κανουμε στεναχωριεμαιγια αυτην την κατασταση!!
Κριμα για τους λιγους που εχουν απομεινη να αγαπανε αυτην την πατριδα.