Αναζήτηση σε αυτό το ιστολόγιο

Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

Καλά είναι τα μέλια ,καλά και τα τσίπουρα.
Όμως η “σύνταγή ” του ανθρώπου από τον δημιουργό του έχει μέσα και ψυχή

Μπορείς να την αναζητήσεις παντού σε κάθε χώρο χωρίς κανένα περιορισμό,όταν νοιώσεις την ανάγκη να το κάνεις

Το μικρό αυτό εκκλησάκι αφιερωμένο
στα Εισόδεια της Θεοτόκου είναι ο δικός μου χώρος

Το γιορτάζουμε στις 21 Νοεμβρίου και υπήρξε “ επισκοπή “ με επίσκοπο συγγενή της οικογένειας της συζύγου μου.

Το εσωτερικό του λιτό και απέριττο ,κάποτε ήταν κοσμημένο με υπέροχες αγιογραφίες από τις οποίες αρκετές σώζονται ακόμα και τις οποίες φροντίζω σαν τα μάτια μου



Βρίσκετε εκεί από το 1773 !!!

και το σίγουρο είναι ότι θα συνεχίσει να υπάρχει όσο βρίσκομαι εγώ η οποιοδήποτε μέλος της οικογένειάς μου
Με σεβασμό και αγάπη κάνουμε παρεμβάσεις για την συντήρηση του με την βοήθεια της κόρης μου που είναι συντηρήτρια έργων τέχνης μιάς και η αρχαιολογική υπηρεσία δεν δίνει καμία σημασία στα υπέροχα αυτά μνημεία που υπάρχουν γύρω γύρω.

Κάθε πρωί και βράδυ το φωτίζω με λάδι στο καντηλάκι του και πιστέψτε με είναι ο καλύτερος τρόπος να ξεκινάς και να τελειώνεις την μέρα σου.

1 σχόλιο:

Anestis Ketsetzidis είπε...

Φώτη
Είναι στιγμές που ψάχνουμε κάτι πιό δυνατό,καιτις περισσότερες φορές,το βρίσκουμε σε κάποιο μικρό ναό.
Υγεία να έχετε.