Αναζήτηση σε αυτό το ιστολόγιο

Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

Την βοήθειά σας

Το e-mail αυτό το πήρα σήμερα και πιστεύω ότι όσοι μπορούν θα βοηθήσουν την έρευνα του νέου επιστήμονα κ Ανδρέα Δερβίση για την ολοκλήρωση της διατριβής του.
Εγώ επειδή έχω περέσει αυτό το στάδιο όταν ήταν στην ίδια θέση ο γιος μου ,του εύχομαι όλόψυχα καλή επιτυχία.

Καλησπέρα ονομάζομαι Δερβίσης Ανδρέας και είμαι υπ. Διδάκτωρ στο ΑΠΘ στο τμήμα Μελισσοκομίας.
Το θέμα της διατριβής μου είναι " ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΖΥΜΩΣΗΣ ΤΟΥ ΜΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ" με επιβλέποντα Καθηγήτη τον Κο Ανδρέα Θρασυβούλου.
Στην προσπάθεια μου αυτή θα ήθελα την βοήθεια σας ώστε να αναρτήσετε στο blogs σας το συνημμένο κέιμενο που επισυνάπτω στο email μου.
Για να μπορέσω να κάνω την έρευνα θα πρέπει πρώτα να βρω και να καταγράψω τις περιοχές όπου παράγονται προϊόντα ζύμωσης από μέλι όπως είναι το τσίπουρο, κρασί, ρακόμελο κ.α.
Πρόκειται για μια προσπάθεια που γίνεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα και η βοήθεια σας είναι πολύτιμη.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Δερβισης Ανδρεας

geopand@otenet.gr
andreas1@agro.auth.gr

2 σχόλια:

İlhami Uyar είπε...

I wish succes this inspector,so we can be eat healty prodacts.Best wishes.

Φώτης Λαουτάρης είπε...

Dear Ilhami we endeavor to help.
Be well and always stay together.