Αναζήτηση σε αυτό το ιστολόγιο

Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Κεραλοιφή για κάψιμο.

Πρίν από 10 μέρες ένας φίλος μου ζήτησε λίγο κερί  «καλό» για να φτιάξει μία κεραλοιφή.
Όπως μου εξήγησε , ο πεθερός  του -δήμαρχος εν ενεργεία-  κάηκε στο πρόσωπο σοβαρά.
Την συνταγή την γνωρίζει η οικογένειά του πάρα πολλά χρόνια.
Την έχει «πάρει» από κάποια γιαγιά η οποία την έδωσε με  τον όρκο ότι ποτέ δέν θα πάρουν χρήματα για να την δώσουν σε κάποιον.
Ετσι την έμαθα και εγώ και η ανάρτηση με φυλάει από κακοτοπιά που μπορεί να πέσω με την παρούσα οικονομική κατάσταση !!!.
Σε ένα μπρίκι του καφέ λιώνουμε κερί με λάδι σε αναλογία τέτοια που  να δίνει πυκνότητα αλοιφής.
Αυτό το πετυχαίνουμε προσθέτοντας κερί η λάδι αναλόγως.
Σε ένα μπώλ βάζουμε νερό και μέσα το ασπράδι ενός αυγού,το κτυπάμε με ένα πιρούνι μέχρι  να κάνει απάνω αφρό όπως το αυγολέμονο.
Στην συνέχεια ρίχνουμε λίγο λίγο το μείγμα κεριού γύρω γύρω πάνω στον αφρό φροντίζοντας να «πιεί» όσο το δυνατόν περισσότερο αφρό.
Μαζεύουμε το κερί με ένα κουτάλι από το νερό και αυτή είναι η αλοιφή.
Σε οποιοδήποτε κάψιμο,ακόμη και πολύ μεγάλο αλείφουμε την πληγή με αυτό και πάνω βάζουμε μία γάζα για προστασία.
Τα αποτελέσματα είναι θεαματικά.Πιθανόν να μη μπορείς σε λίγο να ξεχωρίσεις που ήταν  το κάψιμο.
Αυτή η αλοιφή δέν διατηρείτε.Είναι αμέσου χρήσεως.
Σε επόμενη επίσκεψή μου στην οικογένεια  θα μου πούνε κάποια παραλλαγή που διατηρείτε όπως οι κεραλοιφές που ξέρουμε.

ΥΓ
Πάντως αυτή που μου έδωσες Θεοδόση είναι «άλλο πράμα».!!!

1 σχόλιο:

Θεοδόσης Κατσαρός είπε...

Φώτη και αυτή η συνταγή μπαίνει στα υπ όψιν και αχρείαστη να είναι.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΑΙ.